Eerste Verhaal

30 juli 2016 - Opmeer, Nederland

Hallo allemaal,

ik heb zo als jullie allemaal zien en eigen weblog,ik ga jullie bijhouden over wat er op Curacao gebeurt! Ik vond het eerst super leuk en had er toen al zin in! Maar ik heb nu wel door dat het best spannend is en dat ik wel heimwee ga krijgen! De container met onze spullen is Woensdag weggegaan,daarvoor waren we alles aan het inpakken en hadden we wel veel strest hoor!!! Het is nu allemaal wat minder maar sommige dingen zoals verzekeringen moeten papa en mama nog wel regelen! Er is dus nog redelijk veel STRESS!!!

Groetjes Isabel

1. Opa Gerard:
    30 juli 2016
    Hallo Isabel, wat een leuke weblog, ja en wat die stress betreft ; op Curacao leven de mensen volgens mij helemaal zonder stress dus dat is na 7 augustus helemaal over.
    Het is natuurlijk altijd wennen( andere school,andere vriendinnen etc) maar je bent wel wat gewend met de wereldreis van vorig jaar dus dat moet wel lukken.
    Nou hou ons maar goed op de hoogte

Opa
  2. Co:
    30 juli 2016
    Hoi Isa, wat leuk dat je je eigen blog begonnen bent!
    Enne, ik denk dat Opa Gerard gelijk heeft.
    Je foto's zijn trouwens binnen gekomen!
  3. Oma Piene:
    Lieve Isabel,
    Prachtige foto's heeft Co gemaakt! Dat is een mooie herinnering aan Moonlight voor je Isabel. Het is erg leuk voor ons dat je op je weblog je belevenissen gaat bijhouden. Spannend hoor wat je allemaal weer gaat zien en doen. En met dat mooie weer dat jullie daar altijd hebben, denk ik dat vanuit NL vast en zeker af en toe iemand bij jullie op bezoek komt. Veel succes met het Curacaose avontuur!
  4. Marry slippens:
    Lieve Isabel
    wat weer leuk dat je ons allen weer laat weten wat jullie daar allen
    beleven en mee maken. ik denk dat het voor ons allen heel leuk zal
    zijn dat wij weten wat jullie daar allemaal doen.
    ik wens je heel veel plezier en succes daarmee.
  5. Ria:
    lieve Be
  6. Ria:
    Lieve Bel,

Wat leuk dat ik je blog mag lezen.
    Ik verwacht dat het wel goed gaat in Curacao en dat je weer heel snel nieuwe vriendinnen maakt.
    Mijn eerste reactie is wel fout gegaan maar dat had je wel gezien.
    Ik moet maar veel gaan oefenen!

Lieve groetjes van Ria
  7. Louise:
    31 juli 2016
    Heel veel plezier!! Ik ga je missen!!